Exel Composites järjestää virtuaalisen tilaisuuden osakkeenomistajille yhtiökokouksen jälkeen 23.3.2021

EXEL COMPOSITES OYJ – – – SIJOITTAJAUUTINEN – – – 17.3.2021 – klo 9.00

Tiistaina 23.3.2021 klo 10:30 Exel Composites järjestää osakkeenomistajilleen virtuaalisen tilaisuuden aiemmin samana päivänä pidettävän varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen. Ilmoittautuminen yhtiökokoukseen päättyi 16.3.2021, mutta virtuaaliseen tilaisuuteen voi ilmoittautua 19.3.2021 klo 12:00 mennessä.

Tilaisuudessa esitellään yhtiökokouksen päätökset ja toimitusjohtajan katsaus. Toimitusjohtajan esityksen jälkeen pidetään interaktiivinen kyselytilaisuus. Toimitusjohtajan esitys julkaistaan tilaisuuden jälkeen sekä suomeksi että englanniksi yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.exelcomposites.com. Tilaisuus pidetään vain suomeksi.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan seuraavilla tavoilla:

1. sähköisesti yhtiön internetsivuilla www.exelcomposites.com löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta; tai
  2. sähköpostitse osoitteeseen investor@exelcomposites.com.

Osallistumislinkki ja -ohjeet lähetetään sähköpostitse ilmoittautuneille tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Vantaalla, 17.3.2021